HEMEN ARAMAK İÇİN TIKLAYIN

Antalya Ofis Taşıma

antalya ofis taşıma

Ofisler şirketlerin faaliyetlerini yürüttükleri yerlerdir. Firmalar müşterileri ile ilk teması ofislerinden gerçekleştirirler. Ayrıca her türlü yasal evrak, şirkete özel dosyalar ve şirket ile müşteri arasında gerçekleştirilen sözleşmeler ofislerde bulunur. Bu nedenlerden dolayı ofis taşımacılığı hizmeti çok büyük özen isteyen bir iştir. Antalya Ofis, işyeri nakliyat hizmeti; evden eve nakliyat hizmetinden daha bilinçli ve kaliteli olarak yapılması gereken bir nakliyat hizmetidir. İşletmeniz ne kadar hızlı, sorunsuz ve güvenli bir şekilde taşınırsa, iş ve bütçe kaybınız da o kadar az olacaktır.

Antalya Ofis Taşımacılığı diğer nakliyat türlerinden farklı olarak çok daha ayrıntılıdır. Ofis eşyalarının çoğunluğunu mobilyalar oluşturmaktadır. Bu nedenle taşıma firmasının bünyesinde marangozların bulunması gerekmektedir. Antalya Nakliyat bünyesinde her türlü teknik donanım ve ekipman bulunduğu gibi marangoz elemanları da bulunur. Antalya Nakliyat ofis taşıma işlemini şu şekilde yürütür:

Antalya Ofis Taşımacılığı Aşamaları

1) Bizimle irtibata geçtiğiniz andan itibaren ekspertiz süreci başlar. Görevlendirdiğimiz ekspertiz ekibimiz ofisinizi görmek için sizi ziyaret eder. Böylece eşyalarınızı görme ve miktarını belirleyebilme imkanımız olur. Ekspertizlerimiz gerekli raporları aldıktan sonra size fiyat bildirilir. Karşılıklı anlaşmaya varıldığı taktirde taşınma günü ve saati belirlenir.

2) Anlaşmaya varıldıktan sonra Antalya Nakliyat ofis taşıma ekibini oluşturmaya başlar. Ekspertizlerimizden aldığımız raporlara göre eleman sayısı ve araç tipi belirlenir. Daha sonra belirlenen ekip araçla beraber adresinize gelir ve ofisinizi taşımaya başlar. Burada önce demonte işlemi yapılır. Mobilyalarınız sökülür, numaralandırılır ve ambalajlanır. Dosyalarınız ve değerli eşyalarınız sizin belirlediğiniz şekilde kolilere alınır ve üzerine etiketler yapıştırılır. Tüm bu işlemlerden sonra eşyalarınız araca taşınır ve istiflenir.

3) Araca taşıma işlemi bittikten sonra ekibimiz sizden aldığı adrese doğru yola çıkar. Antalya Ofis taşımacılığının son aşaması olan bu kısımda ekibimiz önce eşyalarınızı yeni ofisinize taşımaya başlar. Eşyalar taşınmaya başlandıktan sonra marangozlarımız mobilyalarınızın montesini tamamlar ve sizin istediğiniz yere yerleştirir. Taşıma işleminin tamamı gerçekleştikten sonra ekibimiz herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol eder. Böylelikle herhangi bir hasar durumunda zabıt tutularak sigorta şirketine bildirilir.

Antalya Ofis Taşıma Önemi

Antalya iş yeri nakliyat hizmetine başlamadan önce, taşınacak olan malzemelerin türleri tek tek kontrol edilerek, uygun bir şekilde ambalajlanmaktadır. Bu çalışmanın amacı, eşyalarınızın en hızlı ve en hasarsız şekilde taşınmasının sağlanmasıdır. Antalya Büro Taşıma işlemi hem yorucu hem de oldukça dikkatli olunması gereken bir taşıma türüdür. Bunun nedeni ofislerde ki gerek önemli belgeleri gerekse değerli eşyaların taşınması sırasında yapılacak hataların, maddi ve manevi kayıplara yola açmasıdır.

Masalarınız, çekmeceleriniz, ofis gereçleriniz, her türlü ahşap mobilya türü eşyalarınız titizlikle paketlenip, sorunsuz bir şekilde taşıma işlemini yapılmaktadır. Firmamız kendi bünyesinde işinde uzmanlaşmış personel çalışmaktadır. Özellikle işyeri taşımacılığı için yetiştirilmiş personelimizle, büro nakliyat hizmeti problemsiz bir şekilde verilmektedir.